گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

گلسای من

گلکم تولدت مبارک.

1389/9/4 23:58
نویسنده : مامان مونا
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

چهارم آذر ماه ٨٧

50-8

51-8

52-8

53-8

54-8

55-8 صبح

هوراهوراهورا

یه فرشته کوچولو از بهشته خدا برای ما به هدیه فرستاده شد.

 

گلسای نازم دومین سالگرد تولدت و  تقارن این روز  با روز عید سعید غدیر خم مبارک.

و من و بابایی همیشه زیباترین جمله عالم رو لحظه لحظه برایت تکرار میکنیم.

((گلسا جون خیلی دوستت داریم)).

 

 

گلسا از چهارشنبه تا حالا به خودش میگه :دوها تَتَلوگت مبارکمژه (گلسا تولدت مبارک).

روز جمعه تولد کیانا گلم هستش به گلسا میگم .میدونی میخوایم جمعه بریم تولده کیانا گلیبغل.

گلسا :نه تَتَلوگه دوها اِ (نه تولده گلسا اِ).نیشخند

با گلسا رفتیم عکاسی ولی هنوز عکسها حاضرنشدن که بذارمشون.

با آماده شدن خونه و توی  فرصت مناسب یه تولده یادگاری این روز برای دختره گلم میگیرم و این پست رو کاملتر میکنم.

با دو ساله شدن گلم مرخصی ساعتی من هم تموم میشه و از این به بعد حدود دو ساعت دیرتر از همیشه میبینمت عزیزمگریه.

از همه شما دوستان خوب و مهربونم که همیشه به ما لطف دارید و تبریک تولد برای گلسا فرستادید تشکر میکنم و میگم من و گلسا خیلی دوستتون داریمقلب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه
8 خرداد 90 9:36
از تولد دختر گلت عکس نذاشتی خیلی دختر نازی داری اسمشم خیلی قشنگه خدا حفظش کنه واسه تولد فاطمه دخترم 13 تیر ایده می دی واسه عصرونه دسر گیفت ممنون می شم به وبلاگ ماهم سربزن اگه خواستی لینک کن چون من باز هم بهت سر می زنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد