گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

گلسای من

نقاشی-چی میپوشیم؟

1389/7/23 14:27
نویسنده : مامان مونا
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

گلسا کوچولوی من نقاشی کشیدن رو خیلی دوست داره .وقتی یه برگه ببینه میگه:مونا نَگاهی(نقاشی).بعد یا خودش خط خطی میکنه یا به اصطلاح نقاشی یا اسم بعضی چیزا رو میگه و از من میخواد که واسش بکشم .(جوجه - ماشین - چشم چشم دو ابرو - ....).

 

البته الان تمام رنگهای آبرنگ رو از جاشون درآورده.کلافه

kofyxh3ny6aosqfr.jpg

 

 

از گلسا میپرسم ما چی میپوشیم:

گلسا:بویو(بلوز) - هوار(شلوار )-تَش (کفش)-جویاب (جوراب) و کُاه(کلاه) که معمولا یادش میره و باید با راهنمایی (که چی رویه سرمون میذاریم)باشه.

من: گلسا ما چی میخوریم؟

گلسا:هَدا (غذا)

 

یا روسری میپوشه یا یه مشت خرت و پرت میزنه زیره بغلش و میاد می ایسته جلوی من و در حال بای بای کردن میگه :مامان هُدافِ (خداحافظ )بامن حرف نزن

پوشیدن کفشهای پاشنه دار منو خیلی دوست داره.شیطان

 با زدن کلیدهای ارگش مثلا آهنگ میزنه بعد میگه:مونا بِرَ (ب.ر.ق.ص)متفکر

 

با اشاره به ساعت میپرسه. هااَت تَندِهسوال (ساعت چنده؟)

با دیدن مامور راهنمایی یا پلیس توی خیابون بهشون اشاره میکنه و میگه:آقا پویِه (آقا پلیسه)بغل

 

 

جایی کار داشتم و زنگ زدم آژانس. موقع سوار شدن خانم راننده محترم ازمن پرسید که کجا تشریف میبرید؟

 

گلسا زودتر از من :پاک (پارک)نیشخند

 

مزه تندی رو خوب میشناسه .داشتم پیاز رنده میکردم که از چشمام اشک می اومدگریه گلسا اومد توی آشپزخونه و پرسیدچته؟

گفتم پیاز تنده.

گلسا:تنده ؟اِهال نَ اِِِرِ - یه چیزی تو همین مایه ها (یعنی اشکال نداره).

 عینک

 

 

 

 

رفتیم عکاسی که ازش عکس جدید بگیرم اونجا یه میزی حالته مکعب با ارتفاع گذاشته بود و میگفتن حتما باید اینجا بایسته تا ازش عکس بگیریم گلسا هم اصلا حاضر نشد تنهایی اونجا بایسته و نشد عکس تمام قد ازش بگیریمناراحت و هر چی گفتم بابا این بچست نمیتونه ثابت یه جا بایسته و این بلنده عصبانی.روی زمین ازش عکس بگیرید فایده نداشت و عکاسه محترم کلی توضیح داد که باید روی این میزه بایستن و .... .

 

گلسا قبل از رفتن به عکاسیماچ

1pjtzgib5nkk3fbgs1xh.jpg

 

34t8ag9rkle07bbl7qxx.jpg

 

گلسا در روز جهانی کودکقلب

ei4tttbmvbqkmtf2urlv.jpg

 

 کنجکاوی کردنش در مورده هر چیزی مرتب بیشتر  و پرسیدن که این چیه؟ و این کیه؟ صد برابرتر.سوال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد