گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

گلسای من

30-29-28-27و.....تا دو سالگی

1389/8/6 15:47
نویسنده : مامان مونا
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

خواببرای گلسا کتابه(کیتی سلام میکند) رو میخوندم که حالته قصه داره دو صفحه مونده بود کتابش تموم بشه گلسا کتاب رو از دستم کشید و گفت: تموم شدنیشخند.
و من عینک.

 

من و گلسا عکسهای حیوانات رو توی کتاب نگاه میکردیم که رسیدیم به عکسه میمونmonkey.

یکدفعه گلسا گفت میخوام.

گفتم چی میخوای؟سوال
گلسا با حالته نزدیک به گریهناراحت :ممبون
من: چی؟ تعجب
گلسا:میخوام.ممبونگریه.

من:تعجب

(گلسا برنامه های حیوانات رو دوست داره و نگاه میکنه)

 

با گلسا توی آرایشگاهه دوست بودیم و منتظر که نوبتم بشه همینطوری با گلسا حرف میزدم که سرگرمش بکنم ازش پرسیدم

گلسا میخوای خاله موهاتو کوتاه بکنه؟خیال باطل
گلسا:نه ه ه ه هعصبانی
منخجالت:چرا؟
گلسا با ناز :بعدا  نیشخند

و همه توی آرایشگاه قهقهه.

 

من و بابایی یک ریزدر حاله حرف زدن

گلسا:آکِت(ساکت)ساکت.

.متفکرخجالت.

 

وقتی اتفاقی می افته به گلسا میگم دیدی ؟

گلسا:دیدممژه.


(توی جواب دادن کم نمی ذارهشیطان)

 

امیر حسین داداش ته تغاری ما به من میگه آجی.بعضی وقتها هم من بهش میگم مثلا آجی بیا یا آجی این کارو بکن یعنی آجی خطابش میکنم.

گلسا هم به داداشم رو آجی صدا میزنهنیشخند.

 

توی مغازه لباس فروشی براش لباس پرو میکردم.قلب

گلسا میگفت:قشنگهبغل.

خانم فروشنده با ذوق میگفت:این لباسم بردار قشنگه دوستش دارهاز خود راضی.

منم با خجالت میگفتم :آره قشنگه باشه

و لباس بعدی و بعدی و بعدی ودر آخر من از دسته گلساعصبانیکلافه.فکر کنم 10 دست بیشتر لباس برداشتم واسش.



نیمه های شب خواستم پتو خوب بکشم روی گلسا که دستم خورد به پاشآخ

گلسا با حالته خوابخواب: کیه ؟مونا؟

من:گلسا بخواب مامانیهاوه.

 

عزیزه نازنینم 23 ماهگیت مبارک.کمتر از یک ماهه دیگه به دو ساله شدنت مونده و ما عاشقانه میشماریم لحظه ها روزها ساعتها دقیقه ها - 30 و29 و 28 و 27 و..... و منتظر تا چهارم آذر ساعته 8:55 صبح.

ماچهوراماچهورا.

گلسا بعضی وقتها دستش رو میزنه زیره چونه اش و میخوابه.خوابهای خوش ببینی جوجوماچ

 

p2i4v7q07umsx9m34fy.jpg

 

اینم عروسک انگشتی های گلسا که خیلی دوستشون دارهبغل.

bqdg7alit3n3oz8dfrl.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد