گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

گلسای من

چیه؟-کیه؟

1389/7/15 12:49
نویسنده : مامان مونا
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی هست که این کلمه ها ورد زبون گلسا شده هر چیزی یا هر کسی رو که میبینه با اشاره انگشت می پرسه این چیه ؟سوالیا چیه ؟ سوالیا کیه؟سوال این سواله موقع تلویزیون نگاه کردن -بیرون رفتن -کتاب خوندن-غذا خوردن حمام کردن و در همه وقت پرسیده میشه و ما هم سعی میکنیم خوب جواب بدیم.قلب

 

دو هفته ایی میشه که باشگاه ورزشی میرم (خوش تیپیخیال باطل و این حرفهااز خود راضی) یکبار مجبور شدم گلسا رو با خودم ببرم دختره خوبی بود .سالن اونجا خیلی بزرگ بود و گلسا یه خورده توپ بازی کرد بعد سطح شیبدار مخصوص دراز نشست رو پیدا کرد و گفت مونا ترتره نیشخند(سرسره) و خدا رو شکر باشگاه خلوت بود و کلی سرسره بازی کرد و یه دستگاه ابروکتم اونجا بود که گلسا فکر میکرد ماله خودمونه آخه یکی توی خونه داریم . و تا رفتیم نشست رویش و احساس مالکیتش گل کرد و تا اینجا خوب بود ولی تا من دمبل بر میداشتم گلسا هم زود دو تا ١ کیلویی برمیداشت یکی توی این دستش و یکی توی اون دستش. و یکبار از دستش لیز خورد و افتاد کنار پاش یه کوچولو پاش درد گرفتناراحت و طوری نشد .و با آهنگی که پخش میشد حسابی بپر بپر کرد و کلی بهش خوش گذشت.

 

ظهر ها که از سرکار برمیگردم و سعی میکنم گلسا رو بخوابونمکلافه.بعد از کلی این ور و اون ور کردن و وروجک بازی برای نخوابیدن -بهش میگم گلسا مامان خسته . بخوابیم باشه؟     تا یه روز دراز کشیده بودم و گلسا هم اومد کنارم مثلا بخوابه .گفت :مونا پتو . (پتو کنارش بود)گفتم همینجاست برش دار .

گلسا میگه؟:نه -خهه (خسته)تعجب.

 

گلسا بوییدن عطر رو خیلی دوست داره.

موقع پخشه اذان میگه: نماز

موقع آب بازی توی وانش میلمه.

 

تازگی ها بجای کلمه (من )از اسمش استفاده میکنه .

مثلا میگم اسباب بازیه کیه؟ میگه دوهااِ (گلسااِ)

یا وقتی خوابیده کتابشو نگاه میکنه ازش میپرسم کی خوابیده ؟ میگه دوها (گلسا)....

 

 تازه از حمام اومده بودم صورتم خیس بود گلسا به آبهای رو ی صورتم دست میکشه و میگه :عَ.رَ.قِ.ه؟ - اینقدر که اینجا گرمه و همیشه روی صورتها ع.ر.ق نشسته.

 

داداشم به گلسا میگه یه بوس بده.ماچ.

گلسا :اِبه (عیببِ ) شیطان.

اگه جایی بخوام پمپرزشو عوض بکنم میگه :اِبه (عیبِ ).بغل

 

تازه برای گلسا دو تا جوجه اردکه کوچولو اسباب بازی خریدم برای توی وانش.مامانم از پشته تلفن از گلسا میپرسه جوجوهات کو؟ بازی میکنی باهاشون؟

گلسا کوچولو گوشیه تلفن رو از کناره گوشش برداشته جلوی جوجوه میگیره مامانم ببینه!!!!!نیشخند

 

گلسا خیلی دوست داره موقع اومدن خونه خودش با کلید در  رو باز بکنه ولی خوب سخته کلید راحت توی قفل نمیره  اگه بذاری باید وقتی گلسا بغله خم بشی تا بتونه کلید رو جا بزنه و کمرت میخواد بشکنه و اگه اجازه هم ندی  گریه میکنه نه اینجورا به هق هق می افته و وحشتناک کولی بازی و اجازه هم نمیده بهش کمک بکنی تا کلیدو جا بزنه این شده بود یه دردسر بزرگ مخصوصا وقتی خسته برمیگردی و از گرما هم کلافه کلافهشده باشی.بعد از دو سه بار تکرار کردن حالا وقتی بابایی هستش اول اون میره بالا و در و باز میکنه بعد ما میریم که گلسا یادش نباشه و وقتی تنها باشم حواسشو پرت میکنم و یواشکی در رو باز میکنم.تا حالا که مشکل حل شدهاوه.

 

گلساسوال : روژینا بذار ببینم چی میکشی؟ متفکر

r2vnhhq9k7ejewfi68bo.jpg

 

 

zs4zrzqj26wjrzj9is.jpg

 

iz1f2zdrp6m9brdv56k.jpg

 

4fp7p2o0s42czijvkwyh.jpg

 

 گلسای عزیزم روز جهانی کودک بر تو و همه بچه های مهربون دنیا هزاران بار مبارک.بمناسبت روز کودک با گلسا رفتیم جشن بادبادکها.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد