گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

گلسای من

کف پای گلسا و سالگرد ازدواج بابا و مامانی

1389/1/28 7:41
نویسنده : مامان مونا
969 بازدید
اشتراک گذاری

گلک خانم بردم حمام . وانشم پر از آب و اسباب بازی و کف کردم که بازی بکنه ایندفعه مدتی که توی وان بود زیادتر از همیشه بود .دیدم گلسا هی پاهاشو میاره بالا نگاه میکنه و به کفه پاش دست می کشه چند بار این کار رو کرد بعد بهم گفت "ما ما بوف؟" نگو کف پاش چروک شده خلاصه همینطوری که گرفتاره دیدن پاهاش بود و هی اونها رو  آورد بالا و بالاتر تا از اون طرف لیز خورد و سرش رفت زیر آب که زود گرفتمشاوه.

خونه مامان اینا فیلم نگاه میکردیم .توی فیلم زنگ خونه رو میزنن صدای زنگ اونجا مثل زنگ خونه مامان اینا بود گلسا هم تا صدا رو شنید دوید رفت طرف آیفون و با اشاره به آیفون میگفت "با" "با" یعنی باز کنید .دکمه باز کن رو هم میشناسه چون معمولا همه باید گلسا رو بلند کنن تا اون در رو باز بکنه .مژه

چند روز پیش بارون می اومد من و گلسا هم در خونه رو باز گذاشتیم و بارون رو نگاه میکردیم .

قطره های بارون که زمین می خورد گلسا اونها رو نشون میداد و میگفت " آب "بغل

از کنار دریا که رد میشم .دریا رو نشون میده و میگه " آب ".

با اشاره به چراغهای گرد توی خیابون هم میگه " بوپ " نیشخند.

باباجون  چند روز ماموریت دبی بود.توی فرصت خیلی کمی که داشت یه سری هدیه خریده که بعضی هدیه های گلسا رو یادگاری اینجا گذاشتم.

 

گلسا توی این هدیه ها  از لاکها خوشش اومده بود. این رنگ لاک رو خودش انتخاب کرده .لاک که میزنم براش دستش رو حرکت نمی ده و فوت میکنه به ناخن هاشماچ قبلا دیده من این کارو میکنم تا لاکش زود خشک بشه.

 

خوابهای خوب ببینی گلکه مامانماچ

 

اینم یه عکس تقریبا قدیمی

 

جمعه ٢٧ فروردین چهارمین سالگرد ازدواجمون بود.قلبخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد