گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

گلسای من

گلسا موشی

1388/11/15 6:59
نویسنده : مامان مونا
405 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی اوقات که گلسا برای خوردن غذا بد قلقی میکنه بهش میگم:

موشه بخوره موشه بخورهخوشمزه

بعد گلسا دهنشو باز میکنه و لقمه غذا رو می قاپه و میگه  ا´م.

منم یه کوچولو دست و پاشو قلقک میدم و میگم دیدی موشه خورد دیدی موشه خورد.

تقریبا یه بازی شده مواقعی که غذا هم نمی خوره اگه بگم موشه بخوره خودش الکی دهنشو باز میکنه و میگه ا´م  .... .قلب

بابایی که از ماموریت برگشت واسه گلسا یه عروسک مو طلایی آورد که اسمشو گذاشتیم نی نی طلا.

گلسا همون موقع جوراب و لباسهای عروسک رو درآورد بعد انگشت توی چشمش کرد و عروسک رو از مو این ور اون ور دنبال خودش کشوند و در آخر پرتش کرد یه گوشهشیطان.

همین که من عروسک رو بغل میکنم گلسا زود میدوه میاد روی پام میشینه و عروسک رو می اندازه پایین یا اینکه بهم آویزون می شه که بغلش کنم .منم برای اینکه ناراحت نشه میگم گلسا نی نی بغل .گلسا هم عروسکش رو میگیرهبغل بغلش و منم گلسا رو. همه جا هم این مدلی میریم بیرون خجالت.

هر کسی پتو یا بالش یا ... گلسا رو برداره میره ازش میگیره و با عصبانیت هم می گه ا´ه بعد میاره میده به من یا پیش خودش نگه میداره (فکر کنم احساس مالکیتش یکم زیادی زیاده نیشخند)  .  

به ددر میگه د´ د´.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد