گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

گلسای من

چهارده ماهگی گلسا و نیش زدن دو تا دندون کوجولو

1388/11/3 7:39
نویسنده : مامان مونا
402 بازدید
اشتراک گذاری

ماچگلسای من امروز یک سال و دو ماهه شدی.ماچ

 دو تا دندون دیگه به دندونهای بالایی نی نی گل اضافه شده و تازه نیش زده تشویق .

 

پنج شنبه روز شهادت حضرت رقیه خونه عمه ام مراسم سفره بود.(سفره و نذرشون قبول) .اونجاگلسا رو گذاشتم کنار سفره ازش عکس بگیرم یادگاری واسش بمونه که گلسا از همه خوردنیهای رنگارنگ سفره یه مزه کردخوشمزه.

 

قربون چشمات بشم که اینجوری نگاه میکنی عزیزم قلب

 

جمعه بردیمش پارک چند تا خانواده بودیم اونها هم بچه داشتن گلسا هم که هر جا میره توپش همراهشه با بچه ها(که حداقل ١٠ سال از خودش بزرگتر بودن )حسابی بازی کرد. وقتی که تنها میشد توپش رو میگرفت دستش و میرفت طرف بچه ها میگفت ا ´ا ´اه یا لباسشون رو میکشید و بازم ا ´ا ´اه یعنی برن باهاش توپ بازی کنن.

جایی که نشسته بودیم یه کوچولو شیب داشت از سطح چمنها. گلسا خوشش اومده بود هی میرفت بالا هی پایین .بعضی وقتها هم نمی تونست خودشو بگیره قل میخورد رو چمنها و کیفچشمک.

 

لیمو شیرین رو با پوستش میخورهنیشخند نمی دونم دهنش تلخ و بدمزه نمی شه؟

 

گلسا لمیده و به تلویزیون نگاه میکنه.بغل

 

زیتون با هسته میذاره توی دهنش بعد گوشتهای اطرافشو میخوره و هسته تراشیده شده و بدون گوشتشو رو شوت میکنه بیرونتعجب.موقع غذا زیتونهای ظرف من بوسیله گلسا غارت میشن در یک لحظهشیطان.

 

شماره کی رو میگیری مامانیسوال

 

بیشتر اوقات سعی میکنم ظهر ها حتما بخوابونمشخواب ولی بعضی وقتها حریفش نمیشم و برای اینکه نخوابه به زور چشماشو باز نگه میداره یعنی تا میخواد گیج بشه و پلکهاش برن روی همدیگه زود ابروهاشو میده بالا تا نخوابه و این میشه که یکدفعه میبینم گلسا در حال نشستن یا بازی یا .... بی سر و صدا بخواب رفته و میشه گفت از خستگی بیهوش شده.بماند که بعضی از شبها زودتر از گلسا منم که خوابم بردهخجالتخجالت.

 

با هم که بازی میکنیم من میگم  ی ی ک   دو و و و    سه.

دفعه بعد گلسا میگه:ی ̦  ̦ ه ....عینک.

 

داشتم به گلسا یاد میدادم که وقتی صداش میزنم بجای ا ´اه گفتن بگه ´بله (بله رو کشیده میگفتم).

من: گلسا فرشته.

گلسا: ب´´´ نیشخند.

نی نی گلی ما هر اتاقی که میره اگه درش باز باشه میخواد ببندتش مثلا با هم که میریم توی اتاق خودش که میاد داخل بعدش در رو می بنده یا اگه در اونجا بسته باشه می ایسته پشت در و جیغ و داد که در باز بشه  متفکر .فکر کنم با این کاراش آخرش توی اتاق در بسته گیر بکنهناراحت .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد