گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

گلسای من

تب بدجنس و ویروس موذی

1388/4/24 6:37
نویسنده : مامان مونا
284 بازدید
اشتراک گذاری

2شنبه صبح که گلسا از خواب بیدار شد احساس کردم

پیشونیش یه کم داغهنگران مثل همیشه بردمش خونه مامانم  و رفتم

سر کار به امید اینکه تب نداره و شاید گرمش بودهخیال باطل.که بدنش داغ

شده آخه گلسا وحشتناک بد گرماست.

 از سر کار که طبق معمول زنگ میزدم احوال گلم بپرسم مامانم گفت

گلسا حالش خوب نیست و تبش زیاده..من و بابایی سریع از سر کار

گلسا بردیم دکتر*بماند از کولی بازی هاییگریه که گلسا موقع چکاپ به

سرمون آورد حاضر نبود به دکتر نگاه بکنه چه برسه به اینکه اجازه بده

چکش بکنه و حرفهایی که دلم نمیخواست بشنوم. 

دکتر یکی یکی میگفت:

تبش خیلی بالاست 39 درجست

گلوش متورمه

یا تب ویروسی گرفته یا عفونت ..یا ...

بچه چرا بی حال شده بخاطر گریه الانه یا از صبح اینجوره

باید آزمایش بده

.
.
.

که من دیگه از اتاق دکتر اومدم بیرون و بقیش رو گوش نکردمناراحتناراحت.

دارو مسکن استامینوفن و شیاف برای تبش داد و یه شربت خشک

کن.با شیاف تبش پایین اومد با مراقبت لحظه به لحظه نذاشتم دمای

بدنش بالا بره و احتیاج به تب بر داشته باشه ولی متاسفانه به خشک

کن حساسیت داره و دو روز بیشتر نتونستم بدم و نمونه برداری از

ادرارش هم خیلی سخته چند بار سعی کردیم ولی فعلا موفق نشدیم

چند روز پیش بابایی سرما خورده بود و گلو درد داشت احتمالا گلسا

هم ازش گرفته باشه .فعلا که تب نداره امیدوارم دفعه بعد میبرمش

دکتر مریضی رفع شده باشه و گلم خوب خوب شده باشه.

برای سلامتی همه نی نی ها دعا میکنم و امیدوارم

مریضی سراغشون نیاد. 

 صبح با احساس پیشونی داغ و بدن گرم گلسا خودمو

گول زده بودم که مریض نیست چون هیچ مادری مریضی بچشو دوست

نداره و از دست خودم خیلی عصبانی و ناراحتم و از حالا تصمیم گرفتم

واقع بین تر باشم و از این احساسات گول زنک الکی دست بردارم و هر

چیز کوچک و ناچیزی در مورد گلم جدی بگیرم.


* سراغ متخصص خوب و دکتر عالی میگیری آدرس
میدن

فلان کلان شهر و فلان کلان شهر بهترین متخصص ها رو داره وقتی

چندین سال قبل این دکترها رو نگاه میکنی می بینی قبلا توی

شهرستانها بودن و بعد از اینکه آزمایشاتشون روی این مردم بدبخت و

ساده تموم شده بدون هیچ توجهی به نیاز مردم با کوله باری از تجربه

میرن توی کلان شهر ها و میشن بهترین متخصصه ... و نوبت به دکتر

بعد میرسه و همینطور بعدی و بعدی و...  شهرستانهای کوچیک

هم که نهایتا یکی یا دو تا متخصص خوب باشه که برای نوبت گرفتن از

یه شب قبل باید بری پشت در مطب بخوابیخواب. و برای مواقع فوری

مخصوصا صبح که اکثرا در دسترس نیست و بچه با تب و مریضی باید

بسوزه تا تو از سر ناچاری یه دکتر دم دست تر ببری حالا تجویز درست

یا نادرست بماند که چه بلایی خدایی نکرده ممکنه سر بچه بیاد.

اصلا دوست ندارم پستی در مورد مریضی گلم بنویسم

ولی این اتفاقات و مریضی ها جز یی از خاطرات زندگیشه و وجود داره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد