گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

گلسای من

کوتاهی موی گلکم

1388/4/21 7:26
نویسنده : مامان مونا
333 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه گلسا بردم آرایشگاه دوستم و موهاش رو گرد کوتاه کردم به

غیر از دفعه قبل که بابایی یه هنر نمایی کوچولو خجالتروی موهای گلسا

انجام داده بود در واقع این اولین باری بود که دخترم میرفت آرایشگاهمژه.

برای کوتاهی لباسش رو بیرون آوردمخجالت و نشوندیمش روی میز.

قربونش بشم که اذیتمون نکرد فقط آخر سر برای چتری جلو یه کوچولو

 اشکشگریه در اومد چون باید سرش رو نگه میداشتم و نمی تونست

 وول وول بخوره . اونجا هم از اولش سرگرم بازی با شامپو بود و هر از

گاهی به وسایل این طرف و اون طرف میز یه انگشتیمتفکر میزد.بعضی

وقتها هم یه نیم نگاهی با تعجبسوال به قیچی که کناره های سرش بود

میکرد.

دختر کوچولوی دوستم که آرایشگاه داره اسمش النازه قلب. الناز خانم

شیطون واسه اینکه با گلسا بازی بکنه کنار من نشسته بود منم یه

پارچه دور گلسا کرده بودم که تا لباس تنش کنم سردش نشه .توی این

فاصله دیدم گلسا هی پاشو میکشه و نق نق میکنه و ناآرومه منم

خیال باطلبیخبر که سرم توی ساک بود میگفتم :

چی شده گلم؟موها اذیتت میکنن؟....صبر کن.... که الناز گفت: خاله

من دارم پاشو قلقلک میدم که یدفعه نگاه کردم دیدم بله دست الناز زیر

پارچستتعجبتعجب.بچه راستگونیشخند.

 

گلسای من با موهای کوتاه شده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم یه عکس قبل از کوتاهی مو

 

....بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد