گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

گلسای من

دندون در آوردن گلسا+تولدم با یه قرار وبلاگی

1389/3/21 11:01
نویسنده : مامان مونا
803 بازدید
اشتراک گذاری

عصر روز ١٣/٠٣/٨٨:
داشتم به گلسا غذا میدادم که احساس کردم قاشق وقتی دهنش

میذارم یه جوریه انگار به چیزی میخوره آروم انگشتم مالیدم به لثه اش

دیدم بله دخترم دندونش نیش زده اما هنوز مطمئن نبودم با لیوانش که

آب دادم بخوره دیدم تق تق صدا میکنه وقتی لثه اش رو به لیوان میزنه

اینقدر خوشحال شدم حالا دیگه مطمئن بودم.

 

 در 6 ماه و ١هفته و ٣ روزگی اولین مروارید کوچولوی گلم نیش زد .لبخند

امیدوارم همه دندوناش همینطوری در بیاد و اذیتش نکنه.نگران

 واسش آش دندونی درست کردیم.خوشمزه

بفرمایید

 

وقتی به بابام اینا خبر دندون در آوردن گلسا دادم خیلی خیلی 

خوشحال شدن و میخواستن زود دندونش ببینن این مدلی دیدن که:

بابام ذره بین و چراغ قوه آورده بود و به مامانم اینا میگفت گلسا

بخندونید تا من با ذره بین ببینم این همه آدم بسیج شده بودن واسه

خندوندنخنده گلسا.میبینید تو رو خدا تحمل منتظرندارن چند روز صبر

کنن تا دندون کوچولو کامل بیرون بیاد.

 

18 خرداد تولدم بود و 28 سالهخجالتخجالت شدم.امسال تولدم با وجود

گلسا قلبقشنگتر و خاطره انگیزتر از هر سال بود و گلسا هدیه ای

بغل دوست داشتنی و عزیز از طرف خدای مهربون برای ماست.

خدایا تو را شکر هزاران بار.قلبقلب

بخاطر تولدم چهارشنبه 20 خرداد  با دوستای گلمقلب (راما مامی آرتینا

و لیلا مامی لیدا و نیاز مامی کیانا) قرار گذاشتیم پارک مامانای مهربون

قلب و نی نی های عزیز زحمت کشیدن و دعوت من قبول کردند.

با هدیه های قشنگشون  من روحسابی شرمنده خجالتخجالتکردن.

دست همگیشون درد نکنه.ماچ

 

 

چند ساعتی با یه شام کوچولو دور همدیگه بودیم خیلی خوش

گذشت .بچه ها حسابی بازی کردن .کیانای نانازی که نی نی  دوست

داره هی گلسا میبوسید. آرتینای شیرین زبون و لیدای مهربون از اونجا

 برای من گل چیدن.

بخاطر داشتن چنین دوستان خوبی واقعا خوشحالم .

و مهمتر دخترهای گلشون(کیانا و لیدا و آرتینا) که برای من خیلی

عزیز هستند و همشون بینهایت دوست دارم قلببغلماچ.

کیانا

 

آرتینا

 

لیدا

 

آرتینا و گلسا و کیانا و لیدا

 

 

گلسا

 

 

کیانا و آرتینا و پسرعمه مهربونش آقا رضا

 

 

گلسا

 

 

لیدا مهمون کوچولوی گلسا

 

بای بایبای بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد