گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

گلسای من

خانه بازی بادبادکها

1390/5/4 13:46
نویسنده : مامان مونا
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

غذا گرفته بودیم کنارش کلم قرمز بود
گلسا : من پلپل (فلفل) دوست ندارم قهر
من : فلفلها رو میدیم بابا بخوره دهنش بسوزه مژه
گلسا : نه زبونش میسوزه نیشخند

بعد از صحبت تلفنی من و زندایی نرگس
گلسا : مامانی گفتی مهدی (دایی گلسا ) رو ببوس .متفکر
آخه وقتی من با دوستام صحبت میکنم آخر مکالمه معمولا به بوسیدن بچه هاشون ختم میشه

گلسا خانه بازی بادبادکها رو خیلی دوست داره وقتی میبرمش اولش یه صندلی پیدا میکنه و آروم میشینه و نگاه میکنه یه چند دقیقه که گذشت کم کم یخش باز میشه اونقدر که موقع رفتن با کلی گریه و زاری میبرمش. و با بازیهایی که خاله فرخنده انجام میده کلی بهش خوش میگذره و دفعه پیش علاوه بر بازی گلسا نقاشی هم کشید و کاغذهای رنگی رودوست داشت روی خط خطیهایی که میکنه بچسبونه .اینم نقاشی گلسا .

 

 

 

 

 

و از همه بهتر اینکه اونجا مامانها هم میتونن بازی کننخجالت مخصوصا اینجا که هوا گرمای زیادی داره وجود چنین موسسه ایی که بچه ها بتونن کنار هم بازی بکنن خیلی لازم و مفیده و واقعا جای تشکر داره.قلب

گلسا سرما خورده بود و بعد از برگشتن از دکتر
گلسا: آقای دکتر چوب بستنی توی دهنم کرد .بهم بستنی ندادعصبانی .بستنی میخواااااااااااااااام گریه. (آی شکمو )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ماهان
4 مرداد 90 22:45
به به چقدر خوشگل کشیدی پیکاسو کوچولو
helia & sara
5 مرداد 90 11:29
به به گلسا جون جای ما رو هم خالی میکردی
helia & sara
5 مرداد 90 11:29
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** ********* ********** ********** ما هم اکنون آپ هستیم ********* ******** ******* ****** ***** **** *** ** *
اعظم مامان سپهر
6 مرداد 90 14:18
قربون این دحمل شیکو برم من یادته مامانی چقدر کوچولو بود! الان خیلی خانوم شده هزار ماشالا
مامان دیبا و پرند
7 مرداد 90 14:54
سلام دوستم این خونه بازی به نظر میرسه که خیلی هم شلوغ نیست و یه نعمته. مگه دست من به اون دکتر نرسه که به دختر گلی پوب بدون بستنی میده.
مامان نیایش
8 مرداد 90 13:03
سلام ایشالا این دخملی ناز همیشه سالم باشه شاد باشید مامانی و گلسای عزیز
فریبا
11 مرداد 90 18:37
سلام عزیزم خیلی ناز کشیده افرین به نقاش کوچولو
مامان ماهان
14 مرداد 90 9:48
کوله بارت بر بند.... شاید این چند سحر فرصت آخر باشد... که به مقصد برسیم... شناسیم خدا را و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم!! \"حلول ماه رمضان مبارک\"
راما
15 مرداد 90 9:27
فدای این دخمل شکمو
helia & sara
16 مرداد 90 13:28
الو الو گوشی رو بردارین الو الو . . .
خانه بازی و اسباب بازی بادبادک
16 مرداد 90 15:59
سلام. خوشحالیم که گلسا جان خانه بازی رو اینقدر دوست داره. اجازه هست از عکسهای زیبای گلسا جان در وبلاگ خانه بازی استفاده کنیم؟
اعظم مامان سپهر
17 مرداد 90 9:03
آفرين نقاش كوچولوي دوست داشتني معلومه كه حواسش به همه چي هست اين وروجك بايد جاي به اين قشنگي رو دوست داشته باشه
مامان آريا
17 مرداد 90 12:52
به به چه نقاشيه خوشملي حسابي خوشگذشته ها دست ماماني درد نكنه كه مي برتت به اين خانه بازي خوب بوس براي عشق خاله
مامان ماهان
18 مرداد 90 10:15
سلام گلم کجایییییییییییییییی
مامان آريا
18 مرداد 90 10:54
سارا مامان بردیا
23 مرداد 90 10:50
پس تو پیاز میخوری که اینهمه خوشگلی؟!؟!
عکسا ناز بودن... رفاهه؟


بله عزیزم رفاهه.
مدیروبلاگ مرحوم خلیل قادری سعدی
3 مهر 90 12:41
سلام بهشت زیر پای مادران است..... باتشکر از شما مادر گرامی وعزیز ... من خیلی خوشحالم که در حال صحبت با یک مادر عزیز هستم که 9ماه سختی و هزارن درد و یک روز مرگ وزندگی را باجان خریده تا این نو گل رو به این دنیا معرفی نمیاد من در بیمارستان ها مشاهده درد ها و زجر های مادر ها بوده ام واقعا سخت است و ادم رو متحول میکند ... مادر شاید تا مرگ هم برود....شاید.....شاید... فرزند تا بزرگ شدن واقعا سختی هایی میکشد این سختی ها را مادر تحمل میکند .... عزیزان بیاییم قدر مادر ها را بدانیم.... درود فراوان برتمامی مادرهای دنیا....... من از طرف خودم وتمامی فرزندان این خاک از زحمات فراروان شما سپاسگزاریم.... وبلاگ ماحامی تمامی مادران ایران زمین...... باتشکر HADISADI20@YAHOO.COM WWW.KHALILGHADERI.BLOGFA.COM روحش شاد ویادش گرامی مارا لینک کنید یادتون نره مدیر وبلاگ استاد مرحوم خلیل قادری سعدی هادی-از شیراز 20 مهر ماه 90- گلستان جاوید شیراز
sanaz
10 آذر 90 19:36
"سلام این لینک پرسشنامه آنلاینی در مورد امنیت فرهنگی است. ممنون می شم اگه آن را تکمیل و ارسال کنید. http://fws.ut.ac.ir/rtl/winquestion.aspx?path=http://bakhshaei.com/mo3/default2.html "
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد