گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

گلسای من

سه ماهگی گلسا و اولین مسافرت نی نی کوچولوی ما

1387/12/5 7:58
نویسنده : مامان مونا
331 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه چهارم اسفند گلسا  خانمی  سه ماهه شده است. از طرف بابا و مامان به دحتر عزیز مان تبریک عرض می کنیم. من و بابایی با برچسب های عروسکی اسمت توی اتاقت درست کردیم.

 

 Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service

پنج اسفند اولین روزی که گلساوارد چهار ماهگی شد. به همراه مامانم اینا مسافرت رفتیم به اصفهان.این اولین تجربه سفر ما با گلسا کوچولو بود. از آنجا برای گل گل خانمی لباس , آغوشی,عروسک,... خریدیم.اما گلسا آغوشی دوست نداره و احساس راحتی نمی کنه اینقدر تکون تکون میخوره تا بیاد بیرون.اصفهان هوا یه کم سرد بود و من گلسا  رو از ماشین بیرون نمی آوردم به همین خاطر نتونستم از گلم زیاد عکس بگیرم.سفر خوبی بود. توی راه بر گشتیم از سمیرم تا انتهای جاده یاسوج بارون می بارید و هوا خیلی قشنگ شده بود. بعضی قسمت ها سبز سبز بود. بعضی جاها هم یه کم برف نشسته بود. خدا رو شکر گلسا در طول راه اذیت نکرد و بیشتر وقتها خوابیده بود.قبل از سفر خیلی نگران گلسا بودم که مریض نشه که به خیر گذشت.

Hosted by FreeImageHosting.net Free Image Hosting Service

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد