گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

گلسای من

روز پدر و عروسی دایی مهدی

1390/3/30 10:32
نویسنده : مامان مونا
1,721 بازدید
اشتراک گذاری

روز پدر رو به بابای مهربونم و همسر عزیزم و همه پدرهای خوبه دنیا تبریک میگم.

٢٦ خرداد ماه مصادف با روز پدر عروسی دایی مهدی و نرگسی بود. از همینجا پیوندشون رو تبریک میگم و براشون آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم سالیان سال به خوبی و خوشی کنار هم زندگی بکنن.

 قلبقلبقلب

 

عکسهای گلسا قبل از رفتن به عروسی

 

قربون خندیدنت بشم من

  

گلسای من

 

 

میخواستم به گلسا غذا بدم .یه قاشق بردم طرفه دهنش و بهش میگم : خانمی بفرما

گلسا : به خدا زحمت نکش( برای اینکه خودش هر جوری میخواد بخوره)

 

مامانم : گلسا پنج شنبه عروسیه دایی مهدی ِ

گلسا : نه عروسیه نرگسیه

چند دقیقه بعد دوباره به مامانم میگه : حوصله ندارم برقصم

 

من : گلسا تو هم مثله نرگس لباس عروس پوشیدی

گلسا : نه نرگس مثله من لباس عروس پوشیده

 

و اونجا هم موقع فیلم گرفتن از مراسم کیک رفت سراغشو حسابی انگشتهاش رو توی کیک زد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان هلیا
29 خرداد 90 14:39
عزیزم انشااله به پای هم پیر بشن و براشون آرزوی موفقیت می کنم بوسسسسسسسسسس برای گلسای عروسک
فریبا
29 خرداد 90 17:59
سلام عزیزم اول پیوندشون رو تبریک میگم ایشاالله که خوشبخت بشن الهی الهیییییییییییی جیجر این عروس کوچولو بشم با اون شیرین زبونیاش
سارا مامان بردیا
30 خرداد 90 14:49
سلام مونا جون... اینقدر گرفتار درسم که وقتی اومدم اینجا از دیدن چند آپی که نخونده بودم یکه خوردم. عروسی دایی مهدی مبارک باشه .گلسا راست میگه نرگسی مثل گلسا لباس پوشیده راستی از سایت جدیدتون راضی هستی ما هم بیایم؟ بلاگفا خستم کرده...
مامان آريا
31 خرداد 90 12:52
اميدوارم ساليان سال كنار هم به خوبي و خوشي زندگي كنن عروس كوچولومونم خيلي ناز شدههههههههههههه قربونش برم
مامان ماهان
31 خرداد 90 17:10
الهی که خوشبخت بشن چقدر ناز شدی گلسا جونم مثل عروسکا شدی بوووووووووووووس
نسرین مامان هلیا
1 تیر 90 0:40
پیوندشون مبارک باشه ایشالله خوشبخت بشن بوووووووووووووووووس برای عروس کوچولو
سیما - مامان هلیا
1 تیر 90 8:51
سلام مبارکهههههههههههه نرگس جون به خوشگلی عروس کوچولوی ما ( گلسا جون ) بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله فریبا
3 تیر 90 12:58
مبارک باشه. چه ناز شده این عروس کوچولو. به صورت اتفاقی وبلاگ جدید خانوم گل شما رو پیدا کردم. و از این بابت خوشحالم.
مامان ثنا
4 تیر 90 14:30
سلام گلسا جان ایشالا روزی خودت بشه عروس بشی
مامان ماهان
5 تیر 90 10:07
با من ای دوست اگر خوب اگر بد باشی تپش حس من این است که تو باید باشی. . . .
مریم
5 تیر 90 10:33
سلام هزار بار مبارکه عروسی دایی گلسا جون خودشم با این لباس کمتر از عروس نیست ماشاا... بوسسسسسسسس
مامان ارشيا
5 تیر 90 10:47
هر دوتا مناسبت مبارك باشه عزيزم جيگر خودشو لباسش
فریبا
5 تیر 90 14:45
سلام من آپم
مامان آريا
7 تیر 90 10:46
سلام مامان گلسا ما دلمون براي گلسا نازي تنگ شده چرا نمي ياي از كاراي بامزش برامون بنويسي و ما لذت ببريم
خانه بازی و اسباب بازی بادبادک(برای اولین بار در بوشهر)
8 تیر 90 15:10
یه دل داریم پر از عشق، یه خونه داریم پر از اسباب بازی همیشه آرزو داشتیم سقفی داشته باشیم تا زیر آنرا پر از عشق و رنگ و شادی کنیم و دست در دست هم با تکیه بر آموخته ها، کودکان تنهای خانه های امروز را به شوق و بازی و خلاقیت دعوت کنیم و پا به پای خانواده های مهربان رازی را با همه در میان بگذاریم : راز فرزندان شاد... با آرزوی دیدار شما،خیابان باهنر-کوچه نیلوفر 11
مامان ماهان
12 تیر 90 10:11
سلام گلسا جونم کجایییییییییییییییییی
مامان آريا
12 تیر 90 10:21
سلام عزيزم خوبي كم پيدا شدي و آپ نمي شي بوس براي گلساي خوشملم
مامان کيانا
13 تیر 90 8:39
انشاا...عروسي گلساجونم
مامان آريا
13 تیر 90 11:49
دلمون برات تنگيده
فریبا
13 تیر 90 15:28
سلام کجایییییییییییییی؟
مامان فاطمه
15 تیر 90 11:02
سلام خوبی عزیزم برای دین عکسای تولد سه سالگی فاطمه می تونی به وبلاگش سر بزنی درضمن وبلاگت رو هم به روز کن حالا به روز نه به هفته اینقدر تنبل نباش
مامان ماهان
15 تیر 90 17:38
سلام عزیزم کجاییییییییییییییی
مامان يگانه زهرا
15 تیر 90 21:10
گلسا خانم خيلي ناز شدي
مامانی شیما وحدیث
16 تیر 90 1:50
سلام واااااااااا ی خدای من چه دخمل خانم شیرینی .خدا حفظش کنه . عروس دایی جون هم مبارک به ماهم سربزنید خوشحال میشم
يگانه و مامان
17 تیر 90 17:10
سلام عزيزم خوشحالم كه خوب و سرحال و سلامت هستيد اين اعياد مبارك باشه گلساي عزيز چقدر نازه به خدا دست مامانشم درد نكنه كه لباس به اين قشنگي براش خريده گ اميدوارم خوشبخت بشن به روزيم و خوشحال مي شيم بيايد
مرضیه مامان فاطمه
19 تیر 90 8:14
مامان گلسا جون 19 روزه که به وبلاگ سرنزدی زود باش مطلب و عکس جدید از این خانوم خوشکله بزار منتظریم به وبلاگ فاطمه هم سر بزن ما شما رو لینک کردیم شما هم اگه قابل دوستی این کار رو بکن و هر روز سری به ما بزن بایییییییی
مامان ماهان عشق ماشین
20 تیر 90 1:03
اين عكس خيلي با مزه است آدم دوست داره بخوردش خدا حفظش كنه
malusak
20 تیر 90 1:56
سلام عزیزم چه بچه ی نازی داری ماشاالله مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ ملوسک لیدی ♥ لینک کن www.malusak-lady.blogveb.com بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
helia & sara
20 تیر 90 9:47
مامانش چرا آپ نمی کنی نیستین تق تق رفتین مسافرت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد