گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

گلسای من

دریایی که به پارک تبدیل شد

1390/2/25 9:47
نویسنده : مامان مونا
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی میخوام لباسه گلسا رو عوض بکنم زود میگه : مونا یکم فشارم بده و من بدن کوچولوی تپلشو بغل میکنمبغل و میبوسم یه عالمهماچماچ . و این کاره همیشه ما موقع لباس پوشیدنه گلساست.

 

 

 

شب موقع خواب هر کاری میکردم گلسا حاضر نبود بخوابه  و دوست داشت یک ریز بازی بکنه از 9 صبحم که بیدار شده بود دیگه نخوابیده بود.
من: گلسا بذار از چشمات یه سوالی بپرسم .
گلسا : باشه مژه
من : چشمای گلسا ؟
گلسا : بله لبخند
من : شما خوابتون نمیاد ؟
گلسا : نه ه ه ه ه ه !!!!!!!!!تعجب
بعد به گلسا گفتم حالا تو از مامان بپرس
گلسا : چشمای مونا
من : بله لبخند
گلسا : خوابتون نمیاد ؟
من : بله ه ه ه ه ه ه خواب

گلسا: نه خوابشون نمیادکلافه
و گلسا شیطانبازم بگو بازم بگو بازی کنیم !!!!!

پنج شنبه هوا حسابی گرم بود منم مایو کردم تنه گلسا و گفتم بریم دریا بازی.وسایل شن بازی برداشتیم که راه بیفتیم دیدم گلسا خانم یه کیفه مهمونی هم دستش گرفته نی نی اش هم زده بغاش تعجب.هر چی بهش میگم گلسا اونجا جای این چیزا نیست و .... فقط راضی شد نی نی عروسکش رو بذاره و حالا که رفتیم ساحل و چشمش به سرسره افتاد اصلا طرفه دریا نرفت و توی اون هوای گرم اینقدر از سرسره بالا و پایین رفت که سه لیوان پر آب خورد و بزور آوردمش خونه و آب بازی به وان حموم ختم شد.

 عجب لبخندی گلسا!!!!!متفکر.

 

 

از خستگی روی سرسره دراز کشیده.

 

جمعه صبح زود گلسا بهونه شیشه اش رو میگرفت کلی واسش توضیح دادم که شیشه دیگه نیست و حاضر نبود اون لحظه با لیوان شیر بخوره و راضی نشد و گفت بریم آشپزخونه ببینیم و با هم رفتیم توی ماشین ظرفشویی و سینک و کابینتها و همه جا رو دیده آخرش گفت : مونا نون و پنیر کره چایی بیارخوشمزه. (الهی خیلی دلم واسش سوخت).


خدا رو شکر در طول روز بهونه نمی کنه و راحت با لیوان شیر میخوره ولی بعضی شبها با گریهگریه شیشه شیرشو میخواد نمونه اش دیشب که یکمی زود خوابید و حول و حوش یازده بیدار شد و گریه که شیر با شیشه میخوام و حاضر نبود با لیوان بخوره کلی نازش کردم و بغلش کردم و توضیح که گلسا اصلا شیشه شیرت نیست و ... گفت موز میخوام رفتم موز بیارم نگو بابایی خورده بودش(از اونجا که گلسا و بابایی مسابقه دارن سر خوردنه موز .معمولا میوه ایی که خونه ما خیلی خیلی زیاد خریده میشه و همیشه هست  اگه بابایی ته آخرین دونه اش رو در نیاره عصبانی)هویج و خیار و چیزای دیگه هم نمیخواست و بابایی رفت میوه فروشی و موز خرید و گلسا بدون اینکه موزو بخوره تا صبح گرفتش توی دستشو خوابیدبغل.

 گلسای من خیلی دوستت دارمقلب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامانی بردیا
25 اردیبهشت 90 13:59
چقدر عکسهات نازه برعکس بردیا که موز رو فقط واسه پوست کندن می خواد و اصله خوردنش رو دوست نداره
سارا مامان بردیا
25 اردیبهشت 90 22:13
آخی!!!!!! چقدر گناه داره!!!!
مریم
26 اردیبهشت 90 10:47
سلام به مونا جون و گلسای عزیزم مرسی به ما سر زدین من شما رو با افتخار لینک کردم بوسسسسسسسسسس برای شما دو نازنین در ضمن اگه دوست داشتین بلینکین با دیانا الهه ماه و جنگ لینک کنین مرسیییییییی
مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 10:47
چه دخمل نازی دارین با کمال میل
فریبا
26 اردیبهشت 90 13:47
سلام عزیزم جیجر این خانم خوشکل بده مامانی سرسره که رفت آب بازی هم کرد
مامان ديبا و پرند
26 اردیبهشت 90 14:26
سلام دوستم مبارك باشه كه خانم گل ديگه شيشه نمي خوره. خوب همينطوريهاست ديگه كه با كيف مهموني در انظار عمومي ظاهر ميشه.
مامان هلیا
27 اردیبهشت 90 13:10
خوشبهحالتون عجب جایی زندگی میکنین اسم دخملیتون هم خیلی قشنگه کلی با صفاست عکساش هم خیلی خوب بود روی ماهشو میبوسم
مامان كيانا
27 اردیبهشت 90 14:09
سلام.....انشاا...هميشه در كنار هم سلامت وشاد شاد شاد باشيد
هستي و مامان سمي
27 اردیبهشت 90 14:13
گلسا جان هستي هم دلش واست تنگ شده
راما
28 اردیبهشت 90 7:55
فریبا
28 اردیبهشت 90 12:25
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 20:13
اتل متل رفاقت ، دل به تو کرده عادت برات دعا میکنم ، اینه رسم رفاقت
مامانشون
31 اردیبهشت 90 7:02
سلام عزیز مهربون. برای دعوت شما به تولد ته تغاری اومدمبا تشریف فرماییتون خوشحالمون می کنید.قدومتان گلباران
اوا
1 خرداد 90 21:41
سلام گلسا جون خونه جديد مبارك خانم شدي گل دختر مبارك مبارك مبارك
آوا
1 خرداد 90 21:44
مامان ماهان
1 خرداد 90 22:31
سلام گلم خوبیییییییییییییییی
آرمین
2 خرداد 90 11:08
موفق باشی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


سلام ولی شما که آدرس وبلاگتون رو نذاشتید.؟؟؟
مامان کيانا
2 خرداد 90 13:38
سلام خانومي روزت مبارک......صدسال زنده باشي....گلسا گلي رو ببوس
مامان ماهان
2 خرداد 90 16:38
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . . روزت مبارک خانمی
مامان يگانه زهرا
3 خرداد 90 1:33
سلام گلسا واقعا مثل گله من لينكتوت ميكنم اگر دوست داشتيد شما هم لينك كنيد
مامانشون
3 خرداد 90 7:31
مامان مهربون، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین سلام های ما، همراه با بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانی ات باد روزت مبارک


دوست خوبم من توی وبلاگ شما نمی تونم نظر بذارم نمی دونم چرا.
مامان آريا
3 خرداد 90 9:33
سلام چه دخمل نازي داري خانم خوشگلت افتخار دوستي با پسر من مي ده؟
فرناز مامان آنیسا
3 خرداد 90 15:49
روز مادر مبارک عزیزم بدو بیا یه آپ مهم دارم دیر نکنی ها همین الان بیا www.anisa2008.persianblog.ir
مامان عسل و آریا
5 خرداد 90 11:10
بووووووووووووووس خیلی جالب مینویسید.گل دخترتونو میبوسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد