گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

گلسای من

خداحافظ شیشه شیر**** فنجون خانم سلام سلام

1390/2/19 17:33
نویسنده : مامان مونا
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

گلسای ما هنوزم با شیشه شیر میخوره خوشمزهو موقع خواب بعنوان آرامبخش و خواب آور باید ازش استفاده بکنه از دیروز خیلی جدی سعی کردم شیشه شیر رو با هزار ترفند و کلک ترکش بدم بعضی وقتها بهونه میگیره و بزور راضی میشه با لیوان بخوره ولی بهش گفتم اگه با شیشه شیر نخوره واسش جایزه میخرم و لیوانهای قشنگ که توی اونها شیرش رو بخوره.تشویقتا الان هم تقریبا خوب پیش رفتم امیدوارم شیشه شیر زود از سرش بیفته.نگران

من: گلسا ببین شیشه شیرت کثیف شده بدرد نمی خوره.

گلسا : اشکال نداره عصر بریم یکی دیگه بخریم.تعجب

niniweblog.com

نی نی گلسا در حاله بهونه گیری و با اضافه کردن چند قطره اشک گریهبه عنوان چاشنی وقتی می بینه کار از پیش نمی بره برای نق و نوقش آخر سر حالته مظلومانه به خودش میگیره و میگه :گناه دارم بغلم کنناراحت .

niniweblog.com

روز 6 فروردین  گلسا بعد از بیدار شدن از خواب  صبح : بابایی کو؟
من: رفته سرکار -فردا هم مامانی میره سر کار ( اولین شروع روز کاری  من مرخصی گرفته بودم )
گلسا :منم میرم مهد کودک از خود راضی(مهدکودک رو از کتابهای می می نی یاد گرفته )

niniweblog.com

نرگسی : گلسا لپ تاب رو روشن بکن واست گار فیلد بذارم
گلسا :لپتاب نه کامپیوترمتفکر

niniweblog.com

گلسا خانمی فیلم کارتونیه گارفیلد رو خیلی دوست داره .اینقدر با دقت میبینه که بیشتر جمله ها رو از بر کرده و حرکات گار فیلد رو تقلید.
یه بار که مهمون داشتیم جلوی همه مثله گارفیلد گارد میگیره و میگه :جلو نیا مامانی قورباغهتعجب خجالت
جمله صحیح گارفیلد در فیلم (جلو نیا قورباغه )

niniweblog.com

نرگسی روی صورته گلسا نقاشی میکشید و میخواست دماغه موشی رو رنگ بکنه که
تذکر گلسا به نرگسی : تو دماغم نکنینیشخند (منظورش مداد  بود )

niniweblog.com

بابایی :گلسا عیدی هاتو بده من واست نگه دارم
گلسا :نه ه ه ه - میخوام لپ تاب بخرم -شیطان

بابایی:عینک

niniweblog.com

موقع شام
گلسا به من : مونا بگو قربونت بشم من
من به گلسا: قربونت بشم منبغل - گلسا کی اینو همیشه بهت میگه ؟سوال
گلسا : موناااااااا 

niniweblog.com

واسش ماژیک نقاشی صورت خریده بودم چون خیلی دوستش داشت گذاشتم توی ساکش که صبح که میبرمش خونه مامان اینا اونجا بازی بکنه. ظهر که از سر کار برگشتم همه افراد خانواده دفتر نقاشی شده بودن گلسا همه رو رنگی رنگی کرده بود و بخاطر اعتراض عصبانی  اعضای خانواده که بالاجبار باید مینشستن تا گلسا خانوم کارش انجام بده  و اجازه نداشتن هنر نقاشی گلسا رو پاک بکننکلافه قایمشون کردم.

niniweblog.com

گلسا :کجا بریم؟
من: پیشه نرگس (عروس خانواده)
گلسا :نرگس نه خاله زن دایی نرگس. نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان كيانا
19 اردیبهشت 90 13:24
سلام به گلساي نازنين ومامان مهربونش.منو دخترم كيانا دنبال دوستاي گلي مثل شما ميگرديم.اگه افتخار بدين به هم سربزنيمو باهم تبادل لينك كنيم
فریبا
20 اردیبهشت 90 17:43
سلام عزیزم ممنونم که ادرس جدید رو دادی قربونش برم با این همه شیرین زبونی خدا حفظش کنه
راما
22 اردیبهشت 90 8:08
فهیمه
22 اردیبهشت 90 14:52
سلام: خدا این کوچولوی ناز رو واسه پدر و مادرش حفظ کنه... *=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*= قصه های شب بخیر کوچولو ... حاوی 40 داستان کودکانه برای کودکان شما... ...Kids Games حاوی بازیهای زیبای کودکانه تقویت هوش نوزادان 6 تا 24 ماهه با Giggles Computer Funtime for منتظر حضور گرم و پرمهرتون هستم در ضمن ما تبادل لینک هم می کنیم هااا! دلتون اروم
مامان ایلیا
23 اردیبهشت 90 20:31
ای جونم قربونت برم که عاشق گارفید هستی ایلیا هم خیلی این کارتون رو دوست داره ما روزی 50 دفعه میبینیمش
مامانی بردیا
24 اردیبهشت 90 9:47
مبارکه خانومی هم اسباب کشی تون وهم خانوم شدن و ترک شیشه شیر
مامان هلیا
24 اردیبهشت 90 13:14
سلام چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه بوووووووووووووس
مامانشون
25 اردیبهشت 90 8:09
سلام مونا جون. خونه جدید وبلاگی تون مبارک/ خوشحالم که آدرس اینجا رو دارمماشاالله هزار الله اکبر به جون گلسای عزیز و شیرین زبون ببوسش از طرف من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد