گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

گلسای من

2 سال و 3 ماهگی گلسا

1389/6/20 9:38
نویسنده : مامان مونا
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

گلسا : مونا میخوام کادو بخرم .
من :.واسه کی ؟
گلسا :خودم از خود راضی

گلسا کتاب می می نی صفحه ایی که توپ می می نی توی دستشه رو باز کرده بعدا توپش و آورده رو به صفحه به می می نی نشون  میده میگه منم توپ دارم.مژه

پای کامپیوتر بودم گلسا استکان اسباب بازی آورده  میگه :بیا چایی بخور بغل

وقت صبحانه من : گلسا مربا هم بخور
گلسا :مربا نه مربع نیشخند

بعد از چند بار کتاب خوندن گلسا بازم بخون
من :گلسا دیگه بسه بعدا کلافه
گلسا :جون بابا عباس بخون شیطان

جلد کتابش پاره شده بود گفتم بذار چسبش بزنم گلسا چسبه زخم آورده میگه بچسبون.تعجب

بابایی موقع نگاه کردن به اخبار صدای تلویزیون رو بلند کرد
گلسا: ابراهیم چقدر سر و صدا میکنی  متفکر!!!

بابایی توی اتاقه پرو
گلسا :مونا بابایی رفت توی کمدقهقهه

گلسا مشغوله کمک کردن به من که یه دسر شکلاتی خوشمزه درست بکنیم.بغل

 

jqgf9wvlav697fnrcooh.jpg

 

گلسای من توی عروسی دختر داییم.ماچ

r5qp46n58dakbva869q.jpg

 

امروز با نی نی دخملی کارتهای ببین و بخوان کار کردیم.قلب

گلسا :مونا نرو سر کار ناراحت
من :گلسا خانمی اگه من سر کار نرم پول نداریم ام بخریمخجالت
گلسا یه پول نشون  میده و میگه با این بخر ماچ

 

 clyilzaaav2ah66dzaaq.jpg

 

pz782iho1d1wh0soarj2.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane amir ali
19 اردیبهشت 90 18:44
salam.kheili bahal bood.ninito bebossssssss.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد