گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

گلسای من

یه فکر تازه

1389/3/8 10:05
نویسنده : مامان مونا
949 بازدید
اشتراک گذاری

میخواستیم بریم بیرون.داشتم حاضر می شدم که دیدم صدای گلسا نمی آد رفتم نگاش کردم دیدم مشغول بازی با اسباب بازیهاشه منم خوشحال رفتم دنبال بقیه کارام چند دقیقه بعد دیدم گلسا کتابه آقاهه رو پاره کرده یه ورقی زیر این پاش یه ورق دیگه زیره اون یکی پاش گذاشته و از توی پذیرایی تا اتاقی که من بود پا به پا لیز میخوره و میادتعجب حالا خوبه روی سرامیکها کله پا نشدهاوه و به این ترتیب کتابه آقاهه به نابودی کشیده شد .ناراحت

فکر کنم از بس اشتباهی پاشو روی کتاب گذاشته و لیز خورده که بفکرش رسیده.

v92pnbv0q9ac79d7y2.jpg

 

پارک بادی ها رو هم میشناسه از کنارشون که رد میشیم همینطوری روسری و مانتو منه که به این طرف و اون طرف کشیده میشه و انواع جیغ و داد و گریه ست که از گلسا شنیده میشه.حالا اگه بازی هم میکرد خوب بود فقط عاشقه استخره توپه جدیدا از بچه ها هم تقلید میکنه خودشو پرت میکنه روی توپا.

یکی از شیشه های گلسا دسته میخوره مدتها دسته ها رو جدا کرده بودم و روی آبچک ظرفشویی بود رنگشم صورتی. مشغول شیشه شستن بودم که گلسا اومد کنارم.منم همینطوری نگاش میکردم و باهاش حرف میزدم که دیدم گلسا یه نگاهی به النگوهاش میکنه یه نگاهی به حلقه ای دسته.بعد با اشاره خواست که بیارمش پایین .دسته شیشه رو ازم گرفت اول خواست حلقه اش رو بکنه توی دستش ولی بعد پشیمون شد دسته کناریشو گرفت و رفت دنبال بازی.

گلسا موقع لباس عوض کردن و پمپرز آدمو بیچاره میکنه.اشکتو در میاره وقتی پمپرزش میکنم همش اونو میکشه که درش بیاره .لباسم که نه میذاره درش بیارم اگرم درآوردم دیگه نمی پوشه خیلی بد قلق شدهسوال.

روز جمعه رفتیم کنار دریا که گلسا یه خورده ماسه بازی بکنه قبلا اصلا دوست نداشت دستش یا پاهاش به ماسه ها بخوره ولی ایندفعه حسابی بازی کرد و هر چی ماسه بود چنگ میزد و پرت میکرد هوا سرو کله هامون پر از خاک و ماسه شده بود.منم به بهانه گلسا کلی بازی کردم اینقدر شکل و مکل واسه خودم درست کردم.خجالتمژه.

 

krkemhvfyu4p15z57hs.jpg

 

2p6y9m4zyv1fygilova.jpg

 

v4nqyv3wh3p6g5qeoc6v.jpg

 

3xpw8sfjl5jofyf08b5j.jpg

 

rkvfqoerq17nfjv2hjn6.jpg

 

hme1rygsr5i3huununmc.jpg

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد