گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

گلسای من

1سال و 1 ماهگی خانم گلم

1388/10/2 7:02
نویسنده : مامان مونا
289 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم یک سال و  یک ماهه شدی.ماچ

گلسا شیطان با دستش لپ میکشه بعد دستشو میبره طرف لبش و یه بوس محکم و صدا دار میکنه.

هر چیزی که عمودی باشه مثل بطری یا اسباب بازیهای رویهم باید بزنه بندازدش.سوال
چند روز پیش مامانم شیشه شیر خالی گلسا عمود گذاشت جلوش و گلسا با پا انداختش و از اونجایی که هر کاری رو یه بازی می دونه از اون به بعد خودش می نشست روی دو پا و شیشه شیرشو  میذاشت اونوقت می ایستاد و با پا میزد بهش تا بیفته فکر کنم نیم ساعتی این مدلی بازی میکرد.فرشته

تخت گلسا تکون میخوره به همین خاطر بین تخت خودمون و گلسا یه کوچولو فاصله هست روی اونجا رو با بالش پوشوندم دیروز متوجه شدم گلسا پتوشو به زور فشار میده کنار بالشها .حالا که رفتم نگاه کردم هر چی خرت و پرت کوچولو و گل سر و کش موهای من و .... می انداخته اونجاتعجب. (محل اشیا گم شده).

به مامانم گفتم مجله آشپزی گرفتم  بیا نگاه بکن اما دریغ از اینکه مامان یه صفحشو بتونه ببینه تا مجله رو بر میداشت گلسا زود ازش میگرفتکلافه.حالا چند دقیقه قبلش خودم داشتم میخوندمش و گلسا اصلا کاری نداشتا.

 

 

دستش که ماژیکی شده بود میکشید به شلوارش تا تمیز بشه نیشخند.

 

 

گلسا موش شده قلب

 

هورایلدا مبارک تشویق. عکس شب یلداست خونه مامانم.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد