گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

گلسای من

تقلید کردنهای گلسا

1388/9/29 6:04
نویسنده : مامان مونا
270 بازدید
اشتراک گذاری

اگه دو تا شکل از کوبه هوشش بیرون باشه اونها رو قشنگ با امتحان کردن میذاره سر جاشهورا.

داداشم داشت بادوم زمینی میخورد گلسا هم به من آویزون میخواست بخوره خوشمزهو چون سرکه داشت بهش ندادم و یه بسته چیپس گذاشتم جلویش البته بسته.گلسا هم مثل داداشم با دو انگشت مثلا چیپس بر میداشت میذاشت توی دهنش.جالب اینکه دهنشم تکون میداد تعجبیعنی داره میخوره از بعضی کاراش واقعا تعجب میکنم که چقدر سریع  و عالی همون لحظه تقلید و تکرار میکنه. 

تازگی ها میگه : مامامژه

بعضی وقتها درست و حسابی منو میجزونهگریه.از بغل مامان و بابام بغل من نمیاد.

همینکه برس میاد دستش یا به موهای من میکشه یا خودش.قلب

روی ماشینش که نمی شینه بازی بکنه فرمونش رو میگیره دو پایی به حالت نیم خیز می ایسته روش.شیطان

میز مبل نزدیک open آشپزخونه گذاشته بودم که وسط پذیرایی جا بیشتر باشه که گلسا میخواد بازی  بکنه. نگو گلسا میره روی میز به زور خودشو کش میاره تا دستش به open برسه و قاب عکسهاشو هی از روی open میذاره روی میز از روی میز روی open.کلافه

خیلی دوست داره به وسایلی که بالاست دست بزنه برای رسیدن بهشون اینقدر خودشو کش میاره به فاصله 10 تا 20 س از لبه هر چیزی خالی گذاشتمخیال باطل.

بعضی وقتها که خسته باشم همونجایی که گلسا با اسباب بازیهاش بازی میکنه دراز میکشم. نی نی گل یکمی بازی میکنه بعد میاد یه ذره سرشو میذاره کنار سرم تا وقتی خوابیدم مرتب این کارو میکنهماچ.

همچین پیازچه گاز میزنه دیدنینیشخند.

یکی دو روزه خیلی زیاد جیغ میکشه هر چی که میخواد جیغ میکشه بلندسوال.

امیر حسین (داداش کوچیکم) درس که میخونه گلسا همینطوری دور وبرش می چرخه اونم برای خلاصی از دست گلسا مداد و چند تا کتاب میذاره جلوش و گلسا هم واسه خودش خط خطی میکنهبغل . منم برای گلم ماژیک خریدم که خطهایی که میکشه رنگی رنگی باشه بیشتر بهش خوش بگذره.مژهخیلی بامزه مداد و ماژیک توی دستش میگیرهقلب. دوست داشتم ازش عکس بندازم که فرصت نشدناراحت شاید توی پست بعد.

...بای بای.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد