گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

گلسای من

گلسا در 383 روزگی

1388/9/21 15:44
نویسنده : مامان مونا
296 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از شام داشتم سفره تمیز میکردم گل-سا هم کنارم بود یواشکی حواسم بهش بود دیدم مثل من یه دستمال کاغذی در میاره از جعبه و میکشه توی سفره قلب.

جدیدا انگشت توی دماغش میکنه.سبز.

میگم گل-سا فوت بکن اینجوری.اونم همچین لباشو فشار میده و فوت میکنه که صدا میدهنیشخند.

معمولا آخر هفته ها همه بچه ها خونه مامان بزرگم جمع میشن.منم گل-سا میبرم بازی بکنه.نی نی گلم تا تونست ورجه وورجه کرد اینقدر که خیس عرق شده بود و از خستگی خوب نمی تونست راه بره هی می خورد زمین رفتم بغلش کردم مثلا یه خورده استراحت بکنه ولی قبول نداشت که گریه میکرد و جیغ که بذارم زمین.اینقدر فعالیت کرد که صدای ﻫ ﻫ نفس نفس زدنش قشنگ شنیده میشد لبخند.

چند تا کتاب و اسباب بازی کوبه هوش براش خریدم گل-سا کتابش رو خیلی دوست داره شاید بخاطر نوع برگه هاش که ضخیمه و شکلهای رنگی و شفافه کتاب باشه اکثر اوقات میبینم میاردش و ورق میزنه شکلهاشو نگاه میکنه ماچ.

کوبه هوششم موقع بازی چند بار زدم روی شکلها که برن پایین همینطوری نگاه میکرد بعد چکش ازم گرفت ولی محکم نمی کوبید که اشکال برن پایین چکش گذاشت کنار و با فشار دست تعجب.

بعدش اونها رو از جاهاشون درآورد و اگه یکی از اون شکلها بیرون باشه می تونه بذاره سر جاشتشویق .

 

جمعه شب گل-سا لباس گرم پوشوندم و گفتیم حالا که ذوق راه رفتن داره ببریمش ساحلی (کنار دریا)چمن داره بازی بکنه .با یکم اسباب بازی راهی شدیم. اولش کفش پوشیده بود ولی انگار راه رفتن با کفش سختش بود درش آوردم دمپایی کردم پاش دیدم فایده نداره اونم در آوردم .جوراب تنها از همش بهتربود.نیشخند

اونجا تا یه نی نی میومد طرف اسباب بازیهاش گل-سا زود میدوید میرفت طرفشونمتفکر.اینقدرم عجله داره وقتی میخواد راه بره که نگو ترمزم که نداره تا اینکه یه بار افتاد سرش خورد کنار جدول خدا رو شکر کلاه سرش بود طوری نشد یکمی گریه کرد و دوباره از اول نگران.

 

سوار سرسره شد ذوق میکرد تا تونست بازی کرد به زور آخرش با گریه آوردیمش خونه از دست گل-سا از بس خم شدم و دنبالش این ور اون ور رفتم تا صبح کمرم درد میکرد خجالت.

این عکس رو واسه لیلا جون مامان لیدا  گذاشتم.مژه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد