گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

گلسای من

ماسه بازی بچه ها

1388/7/8 10:15
نویسنده : مامان مونا
300 بازدید
اشتراک گذاری

من و لیلا جون مامان لیدا ماچنیاز جون مامان کیاناماچ و راما جون مامان آرتینا ماچقرار ماسه بازی واسه بچه ها گذاشتیم کنار دریا.گلسا دیر از خواب بیدار شد و تا ما رفتیم ساعت نزدیک 6.30 شده بود و هوا تاریک .لیدا و کیانا خودشون رو گل گلی کرده بودن و از این بازی حسابی کیف میکردن.

منم با ذوق bikini تن گلسا کردم گفتم شاید بازی کنه ولی خانمی ما اصلا حاضر نبود پاشو روی زمین بذاره.

بعد از دریا رفتیم روی چمنها نشستیم و نیاز هم بساط چای و کیک آورده بود خیلی بهمون خوش گذشت .حالا اینجا هوا داره کم کم بهتر میشه و قرار گذاشتیم زود زود بچه ها رو بیاریم .

راما جون نتونست بیاد جاش خیلی خالی بود.

 

گلساقلب

 

 

لیدا قلب و کیانا قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد