گلساگلسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

گلسای من

گلسا جون تولدت مبارک

1387/9/20 11:36
نویسنده : مامان مونا
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت نه یک شب پاییزی( سوم آذر ماه ٨٧) برای عمل سزارین

( بصورت دلخواه) در بیمارستان بنت الهدی بوشهر بستری شدم.

اون شب من و مامانم تا صبح حتی یک لحظه هم چشم روی هم

 نذاشتیم. صبح روز ٨٧.٩.۴حدود ساعت ٨:۴۵ رفتم اتاق عمل و

ساعت ٨:۵۵چک آپ و آماده کردن از پرستار تحویل گرفت و آورد

 پیش من که داشتم به هوش می آمدم. صدای مامانم رو

میشنیدم که می گفت مونا مونا جان این هم نی نی گولو.

چشماتو باز کن. گلسا کوچولو رو میبینی؟ مونا مونا...و بعد گلسا

کوچولو رو آورد نزدیک صورتم و من بوسیدمش و هزاران بار به

 خاطر این هدیه شکر کردم. بالاخره نه ماه انتظار شیرین به پایان

 رسید.


گلسای عزیزم تولدت مبارک


دختر نازنینم به آغوش ما خوش آمدی


این هم عکسهای یک روزگی گلسای عزیزم در بیمارستان

 

وزن: 3/700 کیلو گرم
قد: 50 سانتی متر
نام پزشک: خانم دکتر نصرت رفاهی (یکی از بهترین پزشکهای بوشهر)

در اینجا از مادر مهربانم که در بیمارستان همراهم بود و خیلی

 زحمت کشید تشکر میکنم. همین طور از پدر گرامیم، برادرهای

 عزیزم، همسر خوبم، مادربزرگ و عمه های عزیزم و دوستان

 بزرگوارم (راما جان و رویا جان) که برای دیدن ما زحمت کشیدن و

به بیمارستان آمدن، سپاسگزارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای من می باشد